-->
Image Map

Tuesday, October 1, 2013

Miley Cyrus Laughs off Juicy J Pregnancy Rumours


Майли Сайръс се изсмя на слуховете, че тя е бременна от Juicy J. 
Звучи абсурдно твърдението на сайта за клюки Cream Bmp Daily, че Майли Сайръс очаква първото си дете по време на наградите Bet Hip Hop, въпреки че изпълнителката не присъстваше на събитието. 
Историята твърди, че след като новината е била потвърдена, публиката се е разсмяла, което водило до обяснението на Майли - "Не, наистина съм бременна". 
Juicy J също коментира невярната информация "Тя прави много повече от туъркинг"
След всичко това певицата на хита "Wrecking Ball" написа в туитър:
"Събуждам се с новината, че сега аз съм бременна от Juicy J"
Малко след това Майли се пошегува:
Аз: "Смятате ли, че от тази сутрин аз съм бременна и Juicy J ще бъде татко?" Чейн Томас: "Какво ще е името?" Аз: "Juicy J Жуниор дъъъ"
В момента Майли се приготвя за излизането на новия й албум Bangerz. В България той излиза на 7 октомври.

No comments:

Post a Comment