-->
Image Map

Thursday, July 4, 2013

Miley Cyrus ''Favorite Female Singles''



Сайтът на списание Billboard публикува видео, в което Майли говори кои са нейните 5 любими певици и защо точно те. По-долу е  превода направен от нас:

1 - Dolly Parton: "Първата трябва да е Dolly Parton, защото освен че тя е кръстницата ми, тя е Барби в реалния живот, нейните песни представляват цялото ми детство. Тя много специална за мен.''

2 - Joan Jett: "На второ място, ще спомена Joan Jett. Тя беше моето вдъхновение, докато израствах,  имах честта да пея с нея веднъж при Oprah. Joan е символ на това колко трудно е да бъдеш жена в определено време и се държеше така, сякаш играе нечия роля . Няма съмнение, че заслужава нашето уважение. "

3 - Lil Kim: "Мисля, че Lil Kim е моята вътрешна страна. Това ме изпълва с щастие обичам нея и музиката и."

4 - Nicki Minaj: "Сложих Nicki на четвърто място, защото трябваше да сложа Lil на трето. Много е трудно да се избере между двете, те са фантастични.

5 - Beth Hart: ''Петото място го оставих за Beth.Тя разполага с един от най-добрите гласове в света. Тя преживя много трудности и всъщност в песните и има много история. Аз наистина харесвам: 'I'll Take Care Of You'. "Чух версията, направена от Rihanna и тя е много близка до тази на Beth.Може да видите клипа по-горе.


No comments:

Post a Comment