-->
Image Map

Friday, July 12, 2013

(08 Jylu) Arriving at your Hotel in Canada

/натиснете снимката/

Via PopSugar: Майли Сайръс се срещна с годеника си Лиам Хемсуърт в Алберта, Канада в понеделник. Двамата са били забелязани да се настаняват в хотел в града, след като направиха снимки с фенове на летището. Лиам снима новият си филм там който се казва Cut Bank. Композиторът на Майли  Sean Garrett каза: ''Човече, това беше много, много вълнуващо да бъда  в студиото с Майли. Това беше моят първи път в който работя с нея, аз си мислех, че ще бъде много по-различно, за да бъда честен с вас ", каза той." Но тя е здраво стъпила на земята и е толкова забавна. Тя е имала толкова много успехи,когато работиш с някои изпълнители те могат много влюбени в себе си, но тя се държи като обикновен човек. Много по-забавно е, когато музиката се прави в студиото. Между другото, аз вече бях фен на това, което вече бях чул. Исках да бъда част от това. Майли е забавно момиче,на което наистина не ми пука за това, какво мислят за нея. Аз наистина изкам да я похваля, защото тя е толкова млада а е постигнала толкова много неща, тя е много сладка, когато танцува, тя просто се забавлява. Нейният албум е много динамичен.''

No comments:

Post a Comment