-->
Image Map

Thursday, July 25, 2013

Demi Lovato tells Miley to be careful with drugs


Деми Ловато каза чрез медиите на своята колежка Майли Сайръс: „Бъди внимателна", визирайки факта, че купонджийката Майли употребява леки наркотици.
Наскоро Сайръс си призна, че пуши марихуана, като заяви, че в сравнение с алкохола, този лек вид наркотик, е едва ли не безобиден.
Деми, която също доскоро се бореше със собствената си зависимост към дрогата, каза в MTV News, обръщайки се към Майли, следното: „Тя знае какво мисля за цялата тази работа с купоните... Просто трябва да бъде по-внимателна. Аз вярвам, че тя има глава на раменете си."
Освен това предупреждение, Деми заяви пред камерите, че ако Майли не намали забранените субстанции, тя ще я изключи от приятелския си кръг (Ловато преживя нервен срив през 2010 г., влезе в клиника да се лекува от булимия, наркотична и алкохолна зависимост).
„Аз се обграждам с хора, които са от полза за моето възстановяване и ми помагат в моята битка срещу зависимостите. За мен е важно да излизам с хора, които ме подкрепят да взимам правилни решения. Днес аз съм по-щастлива и по-здрава точно заради избора да променя живота си", заяви Деми. Наскоро Холивуд беше потресен от смъртта на младия актьор от „Клуб Веселие" Кори Монтейт и темата за наркотиците, които звездите масово взимат, стана още по-болна.

No comments:

Post a Comment