-->
Image Map

Tuesday, June 4, 2013

On air with Ryan Seacrest - June 03

/натиснете снимката/

Майли направи световна премиера на новият и сингъл “We Can’t Stop” при Ryan Seacrest. И беше в ролята на ко-водеща в шоуто с Ellen K. Двете разговаряха за всичко от новият и албум и кога ще излезе. И говореха също за това как тя беше провъзгласена за №1 в класацията на Максим:"Райън, аз един вид се радвам, че не си тук, защото аз трябва да натисна бутона" Майли се засмя. "Това беше наистина вълнуващо!". Певицата обясни, че това е песен за феновете и. Винаги съдиите ми казват това, което искат, но моите фенове наистина бяха с мен без значение какво преживях и това е една песен, която казва къде съм в живота ми точно сега. "Въпреки, че тя не разполага с точна дата за излизането на албума, Майли добави, че ще излезе скоро през тази година. Майли каза:''Аз съм много щастлива с моят албум, защото имам чувството, че има много възможни сингли''. Също така добави:''Албумът ми е като филм. Това е история на това което се случи през последните две години. Майли сподели, че клипът ще излезе след 10 дни, също така тя каза, че са го снимали три дни.

No comments:

Post a Comment