-->
Image Map

Sunday, June 16, 2013

Album Listening Party - June 14

/натиснете снимката/

Майли беше на listening party за албума си и пусна всички нови песни от него. Часове след като се разбра новината за родителите на Майли за това, че ще се развеждат, тя беше в Чикаго, докато беше на партито за новият и албум, и също така говореше за новата и песен ''We Can't Stop''. Източник каза: ''Тя беше в много добро настроение, говори за работата и със Snoop Dogg, попитахме я също така и за развода на родителите и, а тя отговори: О, добре съм . Аз съм по разтревожена за сестра ми Noah, тя е само на 13''. В петък Noah туитна: ''Моля ви, молете се за мен и семейството ми''. Тиш иска попечителство на Noah. Shelly добави: ''След всичко което се случи Майли е много хубава и наистина не изглеждаше засегната, а ако е била значи го прикрива много добре.

No comments:

Post a Comment