-->
Image Map

Sunday, June 9, 2013

French Montana Record New Single With Miley


Това ще бъде страхотна музика! French Montana разговаря с HollywoodLife.com на 4-ти юни и разкри, че той току-що се е върнал от Лос Анджелис, където той е бил в звукозаписното студио с Майли Сайръс и Will.i.am. Оказва се, че те записват нова песен заедно с Will.i.am.Дали тази песен ще е от новият албум на Майли ? HollywoodLife.com сподели ексклузивно новините, че рапърът, който издаде неговият дебютен албум ще издаде още една хит песен.''Върнах се преди три дни с will.i.am и Майли Сайръс от Лос Анджелис. И цялата разработка стана за седмица или две.''Обичам Майли, тя е един страхотен човек, обичам да работя с нея.Тя се забавлява, а аз обичам хората, които се забавляват с работата която правят.Чух няколко песни от новият и албум, те са страхотни''. French призна, че през април той и Майли са работили заедно и сега ние сме първите, които сме разбрали тази новина.
''Това е моето момиче, това са моите хора. Ние станахме приятели в Clive Davis Grammy party. Седях там с  Puff, а тя седеше там с Wiz [Khalifa]. Тя ме гледаше и постоянно се смееше '', каза той. Аз я попитах за какво се смее, а тя ми отговори, знам че много ме харесваш. След това ние много се ближихме. Отидох в студиото и го разбихме. Дам. Работим върху нещо сега.'' 

Надяваме се тази песен да е от новият албум на Майли, който се очаква да излезе по - късно това лято.

No comments:

Post a Comment