-->
Image Map

Monday, January 6, 2014

Kellan Lutz reveals whether or not he's dating Miley


Келън Луц, който участва в филма "Легендата за Херкулес", който излиза на 17 януари (в България), е дал интервю за On Air с Раян Сикретс, в което говори за главната си роля в филма и слуховете около него и Майли. 
След като той и Майли Сайръс бяха забелязани да се връщат с частен самолет от почивка на Бахамите, а след това да купонясват заедно в Лас Вегас, всички започнаха да се питат дали между тях има нещо повече от приятелство. В интервюто си той казва:
"Тези слухове са смешни. Това ме кара да се смея... Аз съм приятел с Майли вече 6 години. Тя е едно страхотно момиче...". Той също така я определя като "готина, сериозна жена" и твърдо заявява "Дали сме правили секс? Не.". Той също така добавя "Аз съм щастливо необвързан. В момента не си търся половинка. Сега се наслаждавам на живота и пътешествията ми. Нямам толкова много свободно време, за да си намеря приятелка.".
А вие какво смятате, прикрива ли нещо Келън? 

No comments:

Post a Comment